//
کدخبر: ۴۳۹۴۵۳ //

رفع آلایندگی اتوبوس‌های شهرداری سمنان در دست اقدام است

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از در دست اقدام بودن رفع آلایندگی اتوبوس‌های آلاینده شهرداری خبر داد.

رفع آلایندگی اتوبوس‌های شهرداری سمنان در دست اقدام است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارفرتاک نیوز در سمنان، اظهار کرد: پیرو ضرب‌الاجل و دستور شهردار سمنان به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان برای رفع مشکل ناوگان آلاینده اتوبوسرانی و مصوبه مراجع ذیصلاح، از دارندگان کلیه وسایل نقلیه دیزلی (سبک، نیمه سنگین و سبک) و ناوگان حمل‌ونقل درون شهری درخواست شد تا در اسرع وقت با مراجعه به مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، نسب به اخذ معاینه فنی و رفع عیوب احتمالی اقدام کنند.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد اتوبوس‌های فعال متعلق به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان سمنانی، مجوز معاینه فنی را اخذ کردند و تعداد پنج دستگاه اتوبوس در حال رفع نقص و موارد مرتبط با آلایندگی برای اخذ مجوز معاینه فنی است که در اسرع وقت به چرخه خدمات‌رسانی بازخواهد گشت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت رفع نشدن آلایندگی و اخذ معاینه فنی این وسایل نقلیه، رانندگان متخلف توسط مراجع ذیربط، اعمال قانون خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان