//
کدخبر: ۴۳۸۱۴۲ //

مدارس ابتدایی استان تهران به جز این ۴ شهرستان غیرحضوری شد

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و رباط‌کریم، فردا ـ سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه ـ در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری » است.

مدارس ابتدایی استان تهران به جز این 4 شهرستان غیرحضوری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی استمرار آلودگی هوا، آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و رباط‌ کریم «غیرحضوری» و همه کودکستان‌ها «تعطیل» اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

همچنین مراکز و مدارس استثنایی در همه مقاطع نیز غیرحضوری بوده و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار می‌شود.طبق اطلاعیه مذکور، فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی برای دانش‌آموزان متوسطه در فضای باز «ممنوع» است.

 همچنین سازمان هواشناسی اعلام کرد  تا صبح سه‌شنبه (۲۷ تا ۲۸ آذر) با عبور امواج از تراز میانی جو، بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به‌ویژه در نیمه‌غربی استان و احتمال وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، در نتیجه بهبود کیفیت هوا در سطح استان و در ارتفاعات بالادست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق، بارش پراکنده برف یا کولاک مورد انتظار است.

از سه‌شنبه به تدریج با استقرار توده هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه تا جمعه (اول دی)، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه  صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان