//
کدخبر: ۴۳۲۲۹۰ //
دادستان قصرشیرین:

دستگیری۶ نفر از کارکنان شرکت نفت قصرشیرین به اتهام تخلف مالی

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین از دستگیری ۶ نفر از کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی این شهرستان به اتهام تخلف مالی خبر داد.



دستگیری۶ نفر از کارکنان شرکت نفت قصرشیرین به اتهام تخلف مالی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رستمی دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت : پس از اطلاع از فساد مالی تعدادی از کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین در مرز پرویزخان، دادستانی قصرشیرین با ورود به موضوع و تشکیل پرونده جزئیات این امر را مورد بررسی قرار داد که تاکنون ۶ نفر از کارکنان شرکت نفت در رابطه با این پرونده بازداشت شدند.

وی اظهار کرد: از مجموع افراد دستگیر شده برای ۴ نفر از متهمان قرار صادر و ۲ نفر از متهمان نیز جهت ادامه تحقیقات تحت نظر هستند و پرونده در حال جمع آوری ادله است که با کامل شدن تحقیقات منجر به صدور رای خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین افزود: دستگاه قضا در راستای مقابله با فساد با هر شخص در هر جایگاهی برخورد قاطعانه خواهد داشت و بزودی جزئیات دقیقی از این پرونده به اطلاع مردم می رسد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به صورت رسمی در سال ۸۶ تاسیس و راه اندازی شد که هم مرز با اقلیم کردستان عراق و در همسایگی استان سلیمانیه قرار دارد.

این مرز قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد.

هم اکنون عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان