//
کدخبر: ۴۳۱۶۴۷ //

ساماندهی معتادان متجاهر در محله هرندی تهران کلید خورد

شهردار منطقه 12 از ساماندهی معتادان متجاهر در محله هرندی خبر داد و گفت:جمع‌آوری خانه‌های پلاک قرمز و انبار غیر مجاز با حکم قضائی انجام شد.

ساماندهی معتادان متجاهر در محله هرندی تهران کلید خورد

 به گزارش فرتاک نیوز؛ انارکی محمدی شهردار منطقه 12 از طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر در محله هرندی و شوش خبر داد و گفت: با حضور میدانی سردار محمدیان فرمانده فراجا در استان تهران و حجة الاسلام حسین زاده معاون دادستان دادگاه انقلاب استان تهران و مسئولین اجرائی نسبت به شناسائی و جمع آوری خانه های پلاک قرمز و انبار غیر مجاز با حکم قضائی اقدام شد.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: دغدغه بزرگ شهروندان و ساکنین محلات هرندی ، شوش و باغ آذری که در مجاورت هم و حدفاصل مناطق 12،15 و 16 قرار دارند، موضوع آسیب های اجتماعی است.

به گفته انارکی محمدی،  معتادین، کارتن خواب و بی خانمان ها، خانه هایی با کاربری غیرمجاز در سطح منطقه  وجود دارند که رفع این مشکلات نیاز  به حضور نهادهای مرجع و قضائی و اجرائی دارد  و بر اساس قانون باید این نقاط از بین برود.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۴ باب از مراکز غیر مجاز که اقدام به تفکیک زباله می کردند، پلمب شدند؛ 2  باب منزل مسکونی محل فروش مواد مخدر پلمب و ۵٠٠ نفر از  معتادین شناسائی و جمع آوری شدند.

شهردار منطقه 12 گفت: کار پاکسازی با حضور مراجع قضائی ، انتظامی و مدیریت شهری آغاز و این روند تا جلب رضایت کامل شهروندان ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان