//
کدخبر: ۴۲۸۷۸۷ //

ثبت نام قطعی ۴۸ کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام قطعی کرده‌اند.

ثبت نام قطعی ۴۸ کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی با بیان اینکه زمان ثبت نام قطعی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بیست و هفتم مهرماه آغاز شد اظهار داشت: ثبت نام قطعی از داوطلبان تا سوم آبان ماه ادامه دارد و این زمان تمدید نخواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ثبت نام قطعی ۴۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این آمار ثبت نام قطعی تا پایان روز سوم است که از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۷ نفر خانم هستند.

آمویی افزود: مدرک تحصیلی ۴۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان کارشناسی ارشد، ۶ نفر دکتری، یک نفر حوزوی و یک نفر کارشناسی است و داوطلبان در بازه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال با ۱۴درصد و ۳۵ تا ۴۰ سال با ۱۱درصد بیشترین فراوانی را دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت‌نام ۵۴۴ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت‌نام کردند خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری برای آنها ارسال شده است، می‌توانند از طریق پنجره واحد وزارت کشور به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان