//
کدخبر: ۴۲۷۹۶۲ //
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح شناسایی نقاط بحران‌زا در استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه از اجرای طرح شناسایی نقاط بحران‌زا در استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور خبر داد.


 اجرای طرح شناسایی نقاط بحران‌زا در استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

طرح کشوری بررسی و شناسایی نقاط بحران زا در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه همگام با سایر استانها به اجرا در آمد.  

بر این اساس؛ با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان صحنه و جمعی از مسئولان کشوری جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان صحنه تشکیل و نقاط بحران‌زا این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه هدف از این سفر را بررسی و شناسایی نقاط بحران‌زا اعلام کرد و گفت: این یک طرح کشوری است و بر این اساس نقاط بحران زا و بحران زدا در هر استان مورد شناسایی و بررسی قرار خواهد گرفت.

افشین یگانه افزود: برنامه‌ریزی جهت رفع و یا کاهش اثرات نقاط بحران و مدیریت کاهش ریسک بحران این نقاط طی مطالعاتی صورت خواهد گرفت.

یگانه با توضیح اجرای این طرح در استان کرمانشاه اظهار داشت: این طرح در سازه‌های فاقد آب گذر، حاشیه رودخانه‌ها و ساختمان‌ها با حضور چهار اکیپ متخصص در شهرستان صحنه اجرا شد.

 گفتنی است؛ شهرستان صحنه با وسعت ۱۶۱۲ کیلومتر مربع در شرق استان کرمانشاه  قرار دارد و دارای سه رودخانه مهم گاماسیاب، دینور آب و جامیشان است، همچنین هفت هزار و ۵۰۰ هکتار باغ و ۲۳ هزار هکتار زمین زراعی دیم و ۱۵ هزار هکتار زمین زراعی آبی در این شهرستان وجود دارد و صاحب چندین صنایع تولیدی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان