//
کدخبر: ۴۲۶۷۸۴ //
‍ معاون شهردار کرمانشاه:

نیروی انسانی سرمایه‌های ارزشمند هر سازمانی است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: نیروی انسانی سرمایه های ارزشمند هر سازمانی است.

نیروی انسانی سرمایه‌های ارزشمند هر سازمانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر کاوه مردافکن ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات. شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: رمز موفقیت و ادامه کار هر مجموعه ای وجود نیروی انسانی آن است که در واقع سرمایه ای ارزشمند محسوب می‌شود.
وی افزود: با تأکید شهردار کرمانشاه دنبال شناسی شکاف‌های موجود در مبحث منابع انسانی هستیم تا با ارزیابی نیازمندی ها، برنامه‌های مناسب تهیه و تدوین شود.
معاون برنامه ‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از تمام ظرفیت موجود بهره برده‌ایم تا مراحل گزینش، ترفیع، آموزش و سیاست گذاری منابع انسانی به درستی در شهرداری انجام شود.
وی یادآور شد: پیش بینی کمبود یا مازاد نیروی انسانی در تدوین برنامه شغلی برای هر یک از کارکنان و تعیین میزان آموزش و پیشرفت لازم برای آنها در حوزه‌های مختلف ازجمله برنامه‌هایی است که به خوبی اجرا شده است.
مردافکن گفت: در شهرداری سال‌های متمادی شاهد فقدان سیستم یکپارچه کنترل عملکرد بوده‌ایم به گونه‌ای که در این زمینه بصورت سنتی و روش‌های جزیره‌ای کار انجام می‌شد که با پیگیری‌های شهردار کرمانشاه، برنامه جامع کنترل کارکرد، نصب 80 دستگاه کارتکس حضور و غیاب الکترونیکی با بهره گیری از کارشناسان نرم افزاری، اعطای کد پرسنلی به تمامی کارکنان و تغییر مدیریت منابع انسانی از حالت کاغذی به فضای ابری این مشکل حل شده و امکان مدیریت هوشمند و تجزیه و تحلیل منابع انسانی و رصد آنها فراهم شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه، همچنین با توجه به مباحث مطرح شده توسط نمایندگان شورای اسلامی شهر در خصوص لزوم حضور کارکنان در محیط کار یاد آور شد: تمام  پرسنل شهرداری در حوزه‌های مختلف و مرتبط خود  حضور دارند و نظارت جامع و قانونی در حال اجراست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان