//
کدخبر: ۴۲۵۰۰۸ //
مدیرعامل هلدینگ‌ قرارگاه خاتم الانبیا (ص):

اجرای ۲۲ پروژه راهبردی و کلان توسط قرارگاه خاتم در کرمانشاه/ مترو پرند یازدهم مهرماه افتتاح می‌شود

مدیرعامل هلدینگ‌ تخصصی راه‌ و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) از اجرای ۲۲ پروژه راهبردی و کلان در استان کرمانشاه خبر داد.



اجرای ۲۲ پروژه راهبردی و کلان توسط قرارگاه خاتم در کرمانشاه/ مترو پرند یازدهم مهرماه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 

"محمدرضا رحمانی" مدیرعامل هلدینگ‌ تخصصی راه‌و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در آیین افتتاح تقاطع غیرهم سطح سپاه، شهر کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای این قرارگاه اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد بنزین کشور در پالایشگاه‌های ساخته شده توسط قرارگاه تولید می‌شود، همچنین ۵۰ درصد ذخیره آب‌‌های کشور پشت سدهای ساخته شده توسط قرارگاه خاتم قرار دارد و۴۰ درصد مترو کشور، ۳۰ درصد راه‌آهن، و ۲۰ درصد راه‌سازی‌ها در کشور نیز توسط قرارگاه‌خاتم الانبیا تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه از اجرای بیش از ۲۲ پروژه راهبردی و کلان در کرمانشاه خبر داد و گفت: خط ششم سراسری گاز‌رسانی، مهار آب‌های مرزی و احداث تصفیه‌خانه شهر کرمانشاه از جمله این طرح‌ها است و تقاطع‌غیر‌ هم‌سطح سپاه نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

رحمانی افزود: علیرغم تمام تبلیغات سویی که علیه نظام و جمهوری اسلامی توسط دشمنان انجام می‌گیرد، در حال حاضر کشور به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و تا کنون بیش از ۷۰ پروژه کلان را در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسانده‌ایم و در تلاشیم طی سال جاری نیز بیش از ۱۳۰ پروژه دیگر را به اتمام برسانیم.

وی احداث و راه‌اندازی ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان بهارستان را کاری جهادی با رعایت کلیه استانداردها عنوان کرد و بیان داشت: ساخت این مدارس طی مدت کمتر از دوماه انجام گرفت که کاری بی‌نظیر است.

مدیرعامل‌ هلدینگ تخصصی راه‌و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  در ادامه با اشاره به  ساخت ۲۰ کیلومتر خط مترو پرند نیز گفت: عملیات ساخت و راه‌اندازی این خط مترو از دی ماه سال گذشته آغاز شده و در هفدهم ربیع‌الاول  مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم(ص)افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان