//
کدخبر: ۴۲۴۳۷۹ //

صدای شنیده شده در خرم‌آباد در حال بررسی است!

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه موضوع شنیده شدن صدایی شبیه به صدای انفجار در خرم آباد در حال بررسی است، افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

صدای شنیده شده در خرم‌آباد در حال بررسی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی پازوکی بامداد سه‌شنبه چهارم مهرماه گفت: مقارن ساعت ۲۲ دوشنبه مورخ سوم مهرماه ۱۴۰۲، صدایی شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم‌آباد شنیده شد که براساس رصدی که از سوی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم‌آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه‌های امدادی و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشاء صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم خواهد رسید

وی افزود: تاکنون هیچ موضوع نگران کننده ای گزارش نشده و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی در حال رصد موضوع هستند. وهیچ خسارتی در خرم‌آباد اعلام نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه موضوع زلزله به صورت کلی مردود است، افزود: طی ارتباط مستقیم با موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این موضوع بررسی شد و هیچ گونه زلزله‌ای در آن ساعت در خرم‌آباد ثبت نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان