//
کدخبر: ۴۲۲۱۳۶ //

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در تعطیلات پیش رو چگونه است؟

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۲ شهریور تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در تعطیلات پیش رو چگونه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در تعطیلات پیش‌رو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، از وظایف پلیس راه بوده و  محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت 6 صبح دوشنبه 27 شهریورماه در 4 محور مواصلاتی استان اعمال می‌شود‌.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی ممنوع است.

وی تصریح کرد: این ممنوعیت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده اعمال می‌شود.

جهان تاب افزود: ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت را در محور کرج- چالوس خواهیم داشت و تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس از ساعت 10 صبح تا ساعت 24 روز سه شنبه ، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 21 تا 24 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای تعطیلات از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران_شمال به سمت مرزن آباد به یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در ادامه با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح تا ساعت 24 در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، تصریح کرد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24  از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

جهان تاب  گفت: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 24 شهریور تا 26 شهریور از این محور نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: در صورت حجم بالای ترافیکی و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 23، تا 25 شهریور ماه به صورت رفت و برگشت در محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان انجام می‌شود.

جهان تاب از اجرای محدودیت‌ها ترددی در محور فیروزکوه هم خبر داد و گفت: تردد انواع تریلرها تا 25 شهریور از مسیر جنوب به شمال در  محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر و بالعکس است.

وی از رانندگان خواست برای تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران  با رعایت کامل قوانین برانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان