//
کدخبر: ۴۲۰۵۰۹ //

کاهش ۶۶ درصدی تصادفات شهری کرمانشاه در ایام اربعین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدا تا پایان روز 15 ماه صفر ، تصادفات جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد کاهش داشته است.

کاهش 66 درصدی تصادفات شهری کرمانشاه در ایام اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: 70 درصد محورهای مواصلاتی و معابر درون شهری کرمانشاه در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارد و از همین رو برنامه ریزی لازم برای مدیریت تردد آن ها به سمت مرز انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدا پیشبینی حضور 100 هزار دستگاه خودرو به سمت پایانه خسروی صورت گرفته بود، افزود: اقدام لازم برای پارک این خودروها انجام گرفته و خوشبختانه مشکلی در این خصوص نداشته ایم.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: برای انتقال و جابه جایی زائران از شهرستان قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی 150 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده و زوار مشکلی برای انتقال به مرز ندارند.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه امسال و در 15 روز ابتدایی ماه صفر تاکنون تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری برای زائران اربعین نداشته ایم، گفت: در تصادفات خسارتی و جرحی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد کاهش داشته ایم.

وی همچنین از انتقال خودروهایی که به دلیل پارک نامناسب و انسداد مسیر به پارکینگ منتقل شده اند، خبر داد و گفت: به مالکان آن ها با پیامک اطلاع رسانی شده است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: همکاران پلیس راهور نیز در پارکینگ ها مستقر هستند تا به افرادی که نمی توانند خودروی خود را پیدا نمایند، کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان