//
کدخبر: ۴۱۸۲۶۸ //

محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین در راه های کرمانشاه اعمال می شود

رئیس پلیس راه استان گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی ویژه ایام اربعین حسینی (ع) با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در برخی محورهای استان اجرایی می شود.

محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین در راه های کرمانشاه اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: محدودیت عبور و مرور کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در برخی محورهای استان آغاز شده و تا ساعت 7 صبح روز شنبه 18 شهریور ادامه پیدا می کند.

وی محل های ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین را محورهای اسلام آباد غرب به پلدختر، حمیل به سرابله ، اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب و کمربندی سرپل ذهاب به قصرشیرین ( ریخک ) اعلام کرد.

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: در این مدت، محور جایگزین برای تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، مسیر محور قدیم سرپل ذهاب به قصرشیرین ( قره بلاغ )  تعیین شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر ممنوعیت های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

وی در پایان گفت: از رانندگان انواع تریلر، کامیون و کامیونت تقاضا می شود نسبت به محدودیت های اعلام شده توجه نموده و برای اجرای آنها همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان