//
کدخبر: ۴۱۶۳۷۵ //

وقوع سیل در بندپی مازندران

هشدارهای مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به احتمال جاری شدن سیل و روان شدن آب تحقق یافت و ارتفاعات بندپی شرقی بابل دچار سیلاب شد.

وقوع سیل در بندپی مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیریت بحران استانداری مازندران با انتشار اخطاریه ای که در روز یکشنبه جاری صادر کرده بود نسبت به وقوع سیلاب از امروز هشدار داده بود و از سویی دیگر هواشناسی مازندران با صدور هشدار جوی سطح نارنجی به احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی در هفته جاری را طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود.

وقوع سیلاب عصر امروز در منطقه بندپی شرقی و از روستای ورزنه آغاز شده بود به روستای گریوده بابل و روستای نشل در آمل کشیده شد.

سیلاب بابل تلفات جانی نداشت

فرماندار بابل گفت: با توجه به هشدارهای اعلام شده تیم های هلال احمر و راهداری در مناطق بالادست بابل مستقر بودند و سیلاب عصر امروز تلفات جانی نداشت.

قاسم عزیزاده گرجی بیان کرد: این سیلاب سه خودرو را جابه جا و به سه خانه خسارت وارد کرد.

 

وی گفت: در حال حاضر تمامی جاده های جنوب بابل باز می باشد و نیروهای امدادرسان توزیع برق هم در منطقه مستقر می باشند که در صورت نیاز بلافاصله وارد عمل شوند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفر ی بابل در شش بخش و هفت شهر مستقر بوده و سیلاب امروز در ارتفاعات یک بخش آن واقع در بندپی شرقی بابل و در حدود ۵۰ کیلومتری این شهرستان رخ داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان