//
کدخبر: ۴۱۳۴۰۳ //

توقیف ۱۲۰۰ دستگاه خودرو در استان به خاطر سرعت غیرمجاز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در 4 ماه سپری شده از سال جاری، 1200 دستگاه خودرو که با سرعتی بیش از 140 کیلومتر برساعت در معابر شهری حرکت کرده بودند با کمک تجهیزات کنترلی شناسایی، توقیف و ورانه پارکینگ شدند.

توقیف 1200 دستگاه خودرو در استان به خاطر سرعت غیرمجاز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ " محمد حیدری" اظهار داشت: از 1200 دستگاه خودرو توقیف شده، 208 خودرو مربوط به توقیفی های تیرماه امسال بودند که به مدت 2 هفته روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر توقیف این خودروها، ثبت نمرات منفی، اعزام به دادگاه ،محرومیت از رانندگی ، اعزام به کمیسیون پزشکی جهت تست سلامت روحی و روانی ، اعزام به کلاس های آموزشی و ابطال 20 جلد گواهینامه و محرومیت یکساله آنها از رانندگی از دیگر جرایمی بود که مطابق قانون برای رانندگان متخلف درنظر گرفته شد.

سرهنگ حیدری تاکید کرد: رفتارهای مخاطره آمیز رانندگانی که تخلفات حادثه ساز مرتکب شده و با جان شهروندان بازی می کنند در زیر ذره بین تجهیزات کنترلی پلیس قرار دارد و برخوردهای قانونی با این افراد ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآوری کرد: با انجام اقدامات اثر بخش و هدفمند ماموران پلیس راهور شاهد کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 2 درصدی تصادفات جرحی  و روند نزولی حرکات مخاطره آمیز رانندگان در 4 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان