//
کدخبر: ۴۱۱۱۳۱ //

اجتماع بزرگ مردمی «پای خانواده ایستاده‌ایم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی «پای خانواده ایستاده‌ایم» در کرمانشاه خبرداد.

اجتماع بزرگ مردمی «پای خانواده ایستاده‌ایم» در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا آمویی در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: این تجمع مردمی به مناسبت روز عفاف و حجاب و در سالروز حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد در چهارشنبه ۲۱ تیر ماه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در چهارراه نوبهار برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که پای کار انقلاب هستند بیان کرد: گروه های مردمی در روز عید غدیر موکب‌های مختلفی در سراسر کشور برپا کردند و از عموم مردم در جشن امامت و ولایت پذیرایی کردند که این تجمع های میلیونی در سراسر کشور خشم دشمنان را برانگیخت تا آنجا که در فضای مجازی به این رویداد حمله کردند.

IMG_20230711_075240_706

آمویی با بیان اینکه گردهمایی خانوادگی عفاف و حجاب در‌ کرمانشاه در راستای مخالفت مردم با توطئه‌های دشمنان برای عفت‌زدایی از جامعه است بیان کرد:  حجاب و عفاف مهمترین نماد دین است که دشمن در یک قرن گذشته علیه این موضوع برنامه داشته و اقدام کرده است و از کشف حجاب رضاخانی به دستور انگلستان تا اغتشاشات سال گذشته با هدایت غرب این خط مقابله ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های شوم دشمن برای خروج خانواده‌های ایرانی از مسیر عفت و پاکدامنی بیان کرد: دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی شکست خورده است و براین اساس به دنبال مقابله با خانواده ایرانی به عنوان یکی از ارکان جامعه است تا بتواند نقشه‌های شوم خود را پیاده کند.

آمویی با بیان اینکه خانواده طیبه یکی از برکات الهی است خاطرنشان کرد: از دامان خانواده‌های ایرانی شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی شد که امنیت را در سراسر منطقه ایجاد کرد و خانواده ایرانی در تمام مقاطع حساس انقلاب اسلامی دشمن را مایوس کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان