//
کدخبر: ۴۰۸۴۷۴ //

. افزایش ۴ برابری اعتبارات عمرانی میراث‌فرهنگی کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از افزایش ۴ برابری اعتبارات عمرانی این اداره‌کل به نسبت سال قبل خبر داد.

.
افزایش ۴ برابری اعتبارات عمرانی میراث‌فرهنگی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش فرمانی روز دوشنبه پنجم تیرماه در گفتگویی با اشاره به افزایش ۴ برابری اعتبارات عمرانی اداره‌کل نسبت به سال قبل اظهار کرد:با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط اداره‌کل موفق شده‌ایم شاهد افزایش بسیار مناسب اعتبارات عمرانی نسبت به سال قبل باشیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: سال گذشته اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به اداره‌کل رقمی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که با پی‌گیری انجام شده امسال این عدد با افزایشی ۴ برابری به حدود ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

او تصریح کرد: این اعتبارات عمدتا در حوزه مرمت، زیرساخت‌های گردشگری، آموزش و توسعه صنایع‌دستی، تبلیغات و کاوش‌های باستان‌شناسی است که تلاش می‌کنیم با انجام کار جهادی اعتبارات را برای پیشبرد اهداف مشخص شده هزینه کنیم.

فرمانی با بیان اینکه کار تعدادی از پروژه‌ها تمام و مابقی فعال هستند، افزود: تا کنون در غالب پروژه‌ها شاهد پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی هستیم که با تلاش همکاران قطعا شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین مربوطه کمک و مساعدت مجموعه مدیریتی استان را در پیشبرد سریعتر این اهداف قابل ستایش خواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان