//
کدخبر: ۴۰۵۱۵۰ //
پس از ۱۳ سال انتظار؛

پروژه مسکن ۱۶۰ واحدی هرسین در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پروژه مسکن ۱۶۰ واحدی هرسین پس از ۱۳ سال انتظار در شهریورماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه مسکن ۱۶۰ واحدی هرسین در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد شهبازی، درگفتگو با فرتاک نیوز اظهارکرد: عملیات اجرایی پروژه مسکن ۱۶۰ واحدی مددجویان بهزیستی شهرستان هرسین از سال ۱۳۸۹ آغاز شد ولی به دلیل بروز مشکلاتی توسط پیمانکار تعطیل گردید.

 مدیرکل بهزیستی استان افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح کشوری و استانی و همکاری و مساعدت دستگاه‌های مجری، بنیاد مسکن، راه‌ و شهرسازی و گروه‌های جهادی از سال گذشته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق شد که در حال حاضر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۱۶۰ واحدی مددجویان بهزیستی در هشت بلوک ۲۰ واحدی با متراژ ۷۵ مترمربع در حال اجرا می‌باشد نیز گفت: در ساخت این واحدها از سازه‌ها و مصالح ساختمانی در سطح عالی استفاده شده است.

 شهبازی اضافه کرد: بر اساس هدفگذاری انجام شده تا پایان شهریور‌ماه سال‌جاری عملیات اجرایی و محوطه سازی این پروژه به اتمام خواهد رسید و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در سال ۱۳۸۹ تاکنون ۷۰۰۰ واحد مسکن مددجویی به خانواده‌های تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان اهدا شده است نیز گفت: کار ساخت ۵۰۰ واحد دیگر از این طرح باقی مانده بود که با اجرای پروژه مسکن ۱۶۰ واحدی شهرستان هرسین، عملیات اجرایی ساخت مسکن مددجویی در شهرستان‌های کرندغرب، دالاهو، بیستون و اسلام‌آباد‌غرب باقی خواهد ماند که بخش اعظم آن در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گفته مدیرکل بهزیستی استان تعداد ۹۰۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۰۰ نفر تایید شده‌اند که امیدواریم این واحدها با جانمایی و کیفیت مناسب در اختیار مددجویان قرار گیرد.

وی یادآور شد:تمامی کسانی که فرم خوداظهاری نهضت ملی مسکن را تکمیل کرده‌اند در صورت تایید اداره کل راه‌ وشهرسازی تسهیلات بلاعوض دریافت خواهند کرد که این مبلغ بر مبنای سال ۱۴۰۱ برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول ۲۰۰ میلیون تومان و برای خانواده‌های دارای یک فرزند معلول ۱۰۰ میلیون تومان است البته مبلغ پرداختی در سال جدید هنوز اعلام نشده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان