//
کدخبر: ۴۰۱۰۸۳ //

هواشناسی| این استانها منتظر باران بهاری باشند

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید و خیزش گردوخاک در نقاط مختلف کشور براثر وزش باد شدید خبر داد.

هواشناسی| این استانها منتظر باران بهاری باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز سه‌شنبه (۲۶ اردیبشهت‌) سامانه بارشی در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در بخش‌هایی از استان اردبیل و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) در بخش‌هایی از شرق و سواحل غربی دریای خزر همچنین پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) در شمال غرب، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و جنوب فارس بارش پراکنده انتظار می‌رود.

جمعه (۲۹ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، بارش در استان‌های غربی کشور و بخش‌هایی از شمال غرب آغاز خواهد شد. همچنین در جنوب استان‌های بوشهر، فارس، ارتفاعات کرمان و هرمزگان بارش پراکنده و رگبار موقتی رخ خواهد داد.

 شنبه (۳۰ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارشی در غرب کشور گستره بارش‌ها غالب مناطق نیمه غربی کشور را فرا خواهد گرفت.

امروز در بخش‌هایی از مرکز، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک انتظار می‌رود. تا چهارشنبه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ اردیبهشت) شهرکرد و اردبیل با دمای ۱ و ۳ درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای ۳۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان