//
کدخبر: ۳۹۶۶۲۳ //

ساعت کار ادارات کرمانشاه تغییر کرد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کار ادارات استان از چهارم اردیبهشت خبر داد.

ساعت کار ادارات کرمانشاه تغییر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صفدری اظهار کرد: بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران، ساعت شروع کار ادارات استان از چهارم اردیبهشت ماه امسال و پس از تعطیلات عید سعید فطر از ساعت هفت صبح خواهد بود.

وی افزود: در خصوص ساعت پایان کار ادارات نیز کارمندان دولت موظف به رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته هستند و دستگاه‌ها باید براین اساس عمل کنند.

صفدری گفت: این تغییر ساعت کاری تا ۱۴ خرداد ماه ادامه داشته و پس از آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد مجددا تغییر خواهد کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: از ۱۵ خرداد ماه در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعت کار ادارات از ساعت َشش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

وی افزود:  از ۱۵ خرداد برای رعایت قانون ۴۴ ساعت کار در هفته، دستگاه‌ها موظفند مابقی ساعت کاری را به صورت دورکاری از کارمندان خود مطالبه کنند.

صفدری خاطرنشان کرد: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: دستگاه نظامی و امنیتی، نیروی انتظامی، دستگاه های امدادی مانند اورژانس و سایر دستگاه های خدمات رسانی مشمول این تغییر  ساعت نمی‌شوند.

وی افزود: ساعت شروع کار بانکها هم از چهارم اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود، اما کارمندان بانکها باید ساعت هفت صبح در محل کار حاضر باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان