//
کدخبر: ۳۹۴۱۴۳ //

گزارش هواشناسی / بارش باران در برخی استان‌ها

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد.

گزارش هواشناسی / بارش باران در برخی استان‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق ضیائیان ، اظهار کرد: جمعه (۱۸ فروردین‌ماه) در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، آذربایجان‌های شرقی و غربی و کرمان و شنبه (۱۹ فروردین‌ماه) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات مرکزی البرز و شمال سیستان و بلوچستان و یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) در شمال آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و روز سه‌شنبه علاوه بر شمال غرب در غرب و جنوب غرب سبب بارش می‌شود.

به گفته رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در دو روز آینده در شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد که روز شنبه افزایش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و یکشنبه کاهش دما در این مناطق خواهیم داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۱۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان همچنین اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای صفر و منفی ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین و اهواز با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان