//
کدخبر: ۳۹۳۲۹۰ //

آمادگی پلیس راه استان برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت و عزیمت هموطنان به تفرج گاه ها و مناطق سیاحتی، محور های برون شهری استان متأثر از این مسافرت ها با تراکم ترافیک بالایی روبروخواهد شد.

آمادگی پلیس راه استان برای اجرای طرح ترافیکی روز طبیعت و پایان تعطیلات نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب " اظهار داشت: علاوه بر ترافیک روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات، موج بازگشت مسافران نوروزی به سمت شهرهای خود نیز  به ترددهای سیزدهم فروردین اضافه شده و بر حجم ترافیک خواهد افزود.
وی ادامه داد: مدیریت ترافیک روز طبیعت ، تأمین ایمنی عبور و مرور با  بکارگیری هدفمند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود، اعمال محدودیت های تردد، برخورد قاطع با تخلفات رانندگی، افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس، بهره گیری از سیستم های هوشمند کنترل ترافیک، رسیدگی فوری به تصادفات، نظارت بر تردد ناوگان عمومی حمل بار و مسافر، تعامل و هماهنگی با دستگاه های امدادی و خدمات رسان از برنامه های پلیس راه استان می باشد.
دستغیب یادآوری کرد: برابر اطلاعیه های قبلی، تردد موتورسیکلت ها و انواع تریلر و کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، کالاهای اساسی یا دارای مجوز در تاریخ 13 فروردین در کلیه راه های برون شهری استان ممنوع می باشد.
این مقام انتظامی گفت: به هم استانی های گرامی توصیه می گردد در روز طبیعت برای جلوگیری از ازدحام وسایل نقلیه و کندی حرکت و اتلاف وقت در ترافیک، طوری برنامه ریزی نمایند که زمان بازگشت به ساعات پایانی روز که بسیار پرحجم می باشد موکول نگردد.
وی در پایان یادآور شد: مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند با مدیریت زمان  زودتر سفر خود را شروع نمایند و اگر در طول مسیر بر اثر خستگی دچار حالت خواب آلودگی شدند در محلی ایمن توقف نموده و دقایقی استراحت نمایند و هیچ گاه زمان کم را با سرعت زیاد جبران نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان