//
کدخبر: ۳۹۱۴۲۴ //
رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

طرح کاهش سرعت مجاز ناوگان حمل بار و مسافر در سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راه کرمانشاه از طرح کاهش سرعت مجاز ناوگان حمل بار و مسافر در سفرهای نوروزی خبر داد.

طرح کاهش سرعت مجاز ناوگان حمل بار و مسافر در سفرهای نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز طرح کاهش ۱۰ کیلومتر بر سرعت مجاز تمام وسایل نقلیه مسافربری و باربری در طول اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت سلامت سفرهای هموطنان و برای پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی در این حوزه طرح مذکور با نظارت پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: مسافران اتوبوس‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس در طول سفر از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ مراتب را اعلام تا در اولین پاسگاه پلیس راه موضوع رسیدگی و با تخلف ارتکابی برخورد قانونی لازم انجام گردد.

دستغیب بیان کرد: برابر مقررات جاری در صورت وقوع تصادفاتی که رانندگان اتوبوس در وقوع آنها نقش و تقصیر داشته باشند دفترچه کار و ثبت ساعت آنان برابر مدت‌های معین اخذ و بایگانی شده و از رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه مسافربری منع خواهند شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و مسئولیت بالای رانندگان حمل بار و مسافر به آنان توصیه می‌گردد قوانین و مقررات ترافیکی را در اولویت کاری خود قرار دهند و نسبت به اجرای این طرح توجه لازم را داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان