//
کدخبر: ۳۹۱۳۵۴ //

ساعت کار نانوایی‌های کرمانشاه در تعطیلات نوروز

به گفته رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه، نانوایی‌ها در ایام نوروز تنها دو روز اول و ۱۳ فروردین تعطیل بوده و در سایر روزها به روال قبل پخت نان را انجام می‌دهند.


ساعت کار نانوایی‌های کرمانشاه در تعطیلات نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

نوروز عزیزی در گفت و گویی، با اشاره به نحوه فعالیت خبازی‌ها در ایام نوروز، اظهار کرد: نانوایی‌ها در ایام سال تنها سه روز تعطیلی دارند که شامل اول و ۱۳ فروردین و روز عاشورا است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز نیز بجز روز عید و سیزده به در، پخت نان مانند روزهای قبل صورت خواهد گرفت و تعطیلی نداریم.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه یادآور شد: در روزهای ۲۹ اسفند و ۱۲ فروردین که روز قبل از تعطیلی خبازی‌ها است نیز پخت نان تا ساعت ۲۲ و ۲۳ شب ادامه خواهد داشت تا مشکلی برای تامین نان مردم ایجاد نشود.

عزیزی اضافه کرد: برخی از خبازی‌ها نیز ممکن است در این ایام قصد مرخصی داشته باشند که باید موضوع را به اتحادیه و شرکت غله و خدمات بازرگانی اطلاع دهند.

وی همچنین از تامین آرد مورد نیاز خبازی‌ها برای ایام نوروز به میزان کافی خبر داد و عنوان کرد: تدابیری اندیشیده شده که در ایام نوروز مشکلی برای تامین آرد و پخت نان نداشته باشیم و توزیع آرد بر اساس سهمیه خبازی‌ها به میزان کافی انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از تشدید نظارت بر کیفیت و کمیت پخت نان در سطح خبازی‌ها نیز در  تعطیلات نوروز یاد کرد و گفت: در شهر کرمانشاه حدود ۱۰۵۰ واحد خبازی داریم که از این تعداد ۷۰۰ خبازی نوع یک و ۳۵۰ خبازی نوع دو هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان