//
کدخبر: ۳۸۹۵۷۲ //
مدیرکل گمرکات کرمانشاه:

۴۱درصد صادرات ایران به کشور عراق از مرزهای کرمانشاه انجام می‌گیرد

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: ۴۱ درصد صادرات ایران به کشور عراق از مرزهای کرمانشاه انجام می‌گیرد.

۴۱درصد صادرات ایران به کشور عراق از مرزهای کرمانشاه انجام می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در یازده ماه گذشته از سال‌جاری کشور ایران پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۰۹ دلار کالا به وزن ۱۵ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۵۲ تن کالای صادراتی به کشور عراق داشته است.

وی افزود: از مجموع کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق ۲ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ۲۵۹ هزار و ۱۱۲ دلار کالا با وزن ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۲۶۵ تن از لحاظ ارزش سهم ۴۱ درصدی و از حیث وزن سهم ۴۰ درصدی از طریق گمرکات استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: در بین گمرکات استان کرمانشاه گمرک پرویزخان با صادرات ۸۴۳ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۱۶ دلار کالا به وزن ۲ میلیون ۲۰۹ هزار و ۹۳۳ تن بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

و ی در ادامه به سهم دیگر گمرکات استان کرمانشاه در صادرات کشور اشاره کرد و گفت: گمرک خسروی با صادرات ۷۲۹ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۶۴۱ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۵۱۷ تن در جایگاه بعدی قرار دارد.

عباس زاده به سهم صادرات گمرک سومار تاکید و خاطرنشان کرد: سهم این مرز ۴۴۶ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۸۸۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۹۲۴ تن بوده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عنوان کرد: سهم صادرات گمرکات شیخ صله و شوشمی به کشور عراق را به ترتیب ۳۳۴ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۹۴۵ دلار به وزن ۶۶۸ هزار و ۸۲۶ تن و ۳۸ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۲۳ دلار به وزن ۳۱۰ هزار و ۶۵ تن بوده است.

علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را بیان کرد و افزود: میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و.... از جمله کالاهای صادراتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان