//
کدخبر: ۳۸۹۳۶۴ //

بلیط در ترمینال ایلام نایاب شد

کمبود بلیط در ترمینال شهدای ایلام امسال زودتر از سال‌های گذشته باز به دغدغه‌ی اصلی مسافران تبدیل شده است.


بلیط در ترمینال ایلام نایاب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نزدیک ساعت‌های غروب است، ترمینال شهدای ایلام مملو از مسافرانی که اکثرا می‌خواهند امروز یا دو سه روز آینده به تهران بروند و چون نتوانسته‌اند به صورت اینترنتی بلیط تهیه کنند، حضوری مراجعه کرده‌اند شاید بتوانند بلیط بگیرند.

اکثرا مسافر تهران هستند، یکی از این افراد می‌گوید وقتی  اینترنتی مراجعه کردیم فقط دو شرکت سیرو سفر وتعاونی ۱۵ آن هم به تعداد محدود اتوبوس داشتند که ظرفیت‌شان تکمیل شده است.

یکی از متصدیان تعاونی‌های مسافربری بدون اشاره به جزئیات می‌گوید اتوبوس نداریم در خط مهران هستند.

در این بین متصدی یکی از شرکت‌ها فریاد می‌زند «تهران فوری» همه نگاه‌ها به سمتش جلب می‌شود و چند نفر به سمت او می‌روند او هم می‌گوید: سواری است اگر می‌خواهید بفرمایید.

مسافران پا پس می‌کشند، یکی از آنان می‌گوید: ما ۴ نفر مسافر هستیم و با این وجود مجبوریم دربست با ۲ میلیون تومان خود را به تهران برسانیم.

مسفر دیگری می‌گوید: نوبت پزشک دارم و فردا اول وقت باید تهران باشم، چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت باشد؟

در این میان در آن طرف از فضای همیشگی محل سوار کردن مسافران، اتوبوسی پارک کرده است، وقتی وارد صحبت با راننده شدم ابتدا کم حوصله به نظر می‌رسید، اما گفت: مشکل امروز ترمینال مشکل کمبود اتوبوس نیست مشکل این  است که اتوبوس‌هایی که  اختصاصی خط ایلام - تهران ،ایلام - کرج وایلام - اهواز هستند دربستی به مهران می‌روند این در حالیست که مهران ناوگان مخصوص به خود را دارد.

وی گفت: قبلا هر دستگاه اتوبوس حق داشت در طول هفته فقط یک سرویس به مهران برود اما الان همه رفته‌اند و در خط مهران - قم و مهران - تهران هستند یا کاروان‌های دربستی را به نقاط مختلف ایران می‌برند.

این راننده ادامه داد: ما هم شرمنده مردم هستیم و به نظرم ترمینال ایلام به حال خودش رها شده است.

وی گفت: چند روز دیگر با شروع ماه مبارک رمضان خواهید دید که فضای این ترمینال پر از اتوبوس خواهد بود اما مسافری هم نخواهد بود.

کم کم آفتاب در حال غروب کردن است، چند نفر با دستپاچگی تمام در حال تهیه بلیط اینترنتی کرمانشاه – تهران هستند، برخی هم همچنان کلافه‌اند.

«عباس جوزیان» ، رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پاسخ به ایسنا در این زمینه گفت: در استان در مجموع ۱۰۰ دستگاه اتوبوس داریم که برای اتنقال  زائران ایرانی و عراقی در مرز مهران مستقر هستند و هم اکنون نیز روزانه ۹ سرویس در ترمینال ایلام داریم که در تلاش هستیم آنها را به ۱۳ سرویس برسانیم.

وی گفت: در تلاش هستیم که این مشکل تا دو سه روز آینده حل شود.

ترمینال ایلام از مشکلات دیگری هم رنج می‌برد ، مشکلاتی که استاندار ایلام در بازدید سرزده‌ی خود در۱ بهمن برای حل آنها بلافاصله شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر ایلام و مدیر پایانه مسافربری ایلام را برای برنامه‌ریزی در جهت رفع فوری مشکلات پایانه فراخواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان