//
کدخبر: ۳۸۷۶۴۴ //
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه:

توسعه راه‌های کرمانشاه مسیر ترانزیت غرب را احیا می‌کند

توسعه راه‌های کرمانشاه مسیر ترانزیت غرب را احیا می‌کند

توسعه راه‌های کرمانشاه مسیر ترانزیت غرب را احیا می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

طهماسب نجفی ظهر چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شوراها برای کمک به روند آبادانی و توسعه شهرها، اظهار کرد: از اعضا شوراها می‌خواهیم که با تلاش و جدیت از برنامه‌های توسعه شهری حمایت و به شهرداری‌ها در این راستا کمک کنند.

وی هر گونه اختلاف و عدم همکاری را مانع پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: از اعضا شوراها می‌خواهیم که با همکاری و تعامل به دنبال حل مشکلات باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نقش شوراها در خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است.

نجفی با تاکید بر ایفای نقش از سوی اعضا شوراها برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: شوراها با ایجاد بستر لازم در شهرها می‌توانند امکان فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذاران را برای اجرای طرح‌های عمرانی و رفاهی فراهم آورند.

وی با اشاره به اقدامات گسترده صورت گرفته در استان کرمانشاه برای گازرسانی به اقصی نقاط مختلف از برنامه ریزی‌های انجام شده برای گازرسانی به شهر ازگله به عنوان تنها شهر بدون گاز استان در سال آینده خبر داد.

نجفی همچنین به نقش و محوریت استان کرمانشاه در منطقه غرب اشاره و با بیان اینکه با اجرای توسعه راه‌ها به دنبال نقش آفرینی و احیای مسیر ترانزیتی استان هستیم، گفت: با اجرای این مسیر تلاش داریم تا کرمانشاه بیش از پیش در منطقه غرب و احیای مسیر گذشته خود نقش آفرین باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان