//
کدخبر: ۳۸۷۵۴۰ //
روابط عمومی آبفای کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای خبر داد؛

افت فشار و قطعی آب در محلات منطقه یک آبفای شهر کرمانشاه

روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از احتمال افت فشار و یا قطعی آب در محلات مرکزی شهر کرمانشاه خبر داد.

افت فشار و قطعی آب در محلات منطقه یک آبفای شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به اطلاع شهروندان ساکن در محدوده آبفای منطقه یک شهر کرمانشاه شامل محله‌های نقلیه، خیام، بهار، سعدی، بلوار قصرشیرین، تپه ترمینال، میدان جمهوری ،۱۴ متری امینی، شهرک سعدی غربی، کمربندی (سمت بیمارستان سینا) می‌رساند با توجه به اینکه مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه در نظر دارد نسبت به رینگ کردن خط ۶۰۰ فولادی به مخزن جمهوری (خط انتقال مخزن چمن به مخزن جمهوری) واقع در داخل محوطه مخزن جمهوری اقدام کند، در این راستا محله‌های فوق‌الذکر در روز چهارشنبه سوم اسفند ماه از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۱۸ به مدت ۶ ساعت با افت فشار و قطعی مواجه خواهند بود.

از شهروندان ساکن در محله‌های مذکور خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند و از صبر و شکیبایی شما کمال تشکر را داریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان