//
کدخبر: ۳۸۴۴۰۹ //

هواشناسی/ ورود امواج بارشی جدید در کردستان

رئیس ادارە پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا پنجشنبە شاهد ورود امواج بارشی جدید در سطح استان کردستان خواهیم بود.


هواشناسی/ ورود امواج بارشی جدید در کردستان
به گزارش فرتاک نیوز،

نشمیل احمدیانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از روز یکشنبە به تناوب شاهد عبور امواجی از سطح استان هستیم که موجب ابری شدن آسمان، مه، گاهاً وزش باد، بارش برف و باران (عمدتاً برف) و در ارتفاعات و گردنه‌ها کولاک و امکان ریزش بهمن خواهد شد.

وی عنوان کرد: بارش ها طی این مدت برای کل استان قابل توجه است؛ ولی از نظر مقدار برای نیمه غربی، جنوبی و مرکزی استان از قبیل شهرستان‌های سروآباد، مریوان، کامیاران، بانه، سنندج، جنوب شهرستان‌های دهگلان، سقز، قروه و غرب شهرستان دیواندره خواهد بود.

احمدیانی در ادامە بیان کرد: بارش‌ها طی بازه زمانی بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه قابل توجه و شدید بوده که با توجه به این شرایط موجب اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی و انسداد معابر خواهد شد.

رئیس ادارە پیش‌بینی هواشناسی کردستان یادآور شد:  از لحاظ دمایی نیز بتدریج از امروز تا روز سه شنبه میانگین دمای شبانه روزی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداشته و با نوسان ۱ تا ۳ درجه سلسیوس در همین محدوده باقی خواهد ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته نیز میانگین دما هوا کاهش می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان