//
کدخبر: ۳۸۴۳ //
شهردار بجنورد:

خیابان‌های جایگزین در شهر بجنورد احداث می‌شود

شهردار بجنورد گفت: به‌منظور رعایت پدافند غیرعامل و همچنین استفاده از خیابان‌های دیگر در زمان بروز حوادث، احداث خیابان‌های جایگزین در دستور کار قرار دارد.


خیابان‌های جایگزین در شهر بجنورد احداث می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز؛ کیوان دژهوت اظهار داشت:  به‌زودی عملیات ساخت خیابان‌های 42 متری آیت‌الله بجنوردی و 32 متری ضلع جنوب فرودگاه به‌عنوان خیابان‌های جایگزین به اتمام می‌رسد.

وی گفت: خیابان 42 متری آیت‌الله بجنوردی محور جایگزین بلوار ولایت خواهد بود و احداث 32 متری ضلع جنوب فرودگاه که در حال انجام است نیز می‌تواند به‌عنوان محور جایگزین بلوار ولایت از ضلع شمال شهر باشد.

دژهوت افزود: کار احداث خیابان 42 متری آیت‌الله بجنوردی از سال گذشته آغاز و بخشی از آن نیز انجام شد که با احداث این خیابان راه‌های ارتباطی شرق و غرب شهر به هم متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری احداث این خیابان از ضلع غرب در 1950 متر آغاز و تاکنون 641 متر خاکبرداری و زیرسازی شده که مابقی نیز تا سه‌راه زندان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار بجنورد اظهار داشت: احداث امتداد خیابان آیت‌الله بجنوردی از ضلع شرق نیز بعد از توافق با پادگان ارتش و جابه‌جایی پادگان انجام خواهد شد.

دژهوت با اشاره به اهمیت خیابان 42 متری آیت‌الله بجنوردی عنوان کرد: در حال حاضر تمامی ورود و خروج شهر از بلوار ولایت انجام می‌گیرد که اگر مشکلی در این مسیر به وجود آید محوری جایگزین برای تردد وجود ندارد.

وی افزود: خیابان 42 متری آیت‌الله بجنوردی می‌تواند به‌صورت پدافند غیرعامل و محور جایگزین برای بلوار ولایت از ضلع جنوب شهر باشد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان