//
کدخبر: ۳۸۲۲۵۸ //

مصرف گاز در تهران رکورد زد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تهران شب گذشته (۲۲ دی‌ماه) رکوردی تازه در مصرف گاز ثبت کرد و این مقدار از ۱۲۵ میلیون مترمکعب گذشت که رقم قابل توجهی است.

مصرف گاز در تهران رکورد زد
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدرضا جولایی» مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۳ دی ماه) در کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی ۱۴۰۱ که با حضور وزیر نفت و معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد، با اشاره به سرمای بی‌سابقه در ده سال گذشته، گفت: امسال هم شدت سرما زیاد است و هم مدت  و دوره سرما که از هفته گذشته آغاز شده و تا هفته آینده هم ادامه دارد و در عین حال فراگیر است.

 

وی ادامه داد: سرما حتی در استان‌های جنوبی هم زیاد بوده است و به همین دلیل نمی‌توانستیم گاز استان‌های جنوبی را به بخش‌های دیگر مورد نظرمان بفرستیم

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه شب گذشته (پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه) در شمال شرق کشور وضع بحرانی داشتیم و سعی شد که به همه نقاط توزیع گاز داشته باشیم، افزود: تهران شب گذشته رکورد مصرف گاز را زد و این مقدار از ۱۲۵ میلیون مترمکعب گذشت که  رقم قابل توجهی است.

جولایی تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت که مصرف ۶۸۰ میلیون مترمکعب برای کل کشور در ۱۰ روز مقدار بالایی است و زمان نیاز داریم تا گاز را از جنوب به شمال منتقل کنیم.

 

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان