//
کدخبر: ۳۸۱۰۴۱ //

تمام محورهای کرمانشاه "لغزنده" است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته در استان، گفت: در حال حاضر سطح تمامی محورهای استان لغزنده است.

تمام محورهای کرمانشاه "لغزنده" است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با اشاره به بارندگی در سطح تمامی محورهای استان در شبانه روز گذشته گفت: با توجه به اینکه عمده بارش ها بصورت باران بوده، تمامی محورهای استان باز بوده و تردد بدون زنجیرچرخ برقرار است.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح محورهای استان گفت: این امر می‌طلبد که رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هم اکنون بارش‌ها در محور کامیاران-کرمانشاه و روانسر-کرمانشاه ادامه دارد و در محور سنقر به اسدآباد، در گردنه خسروآباد شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی به مه گرفتگی برخی محورهای استان هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در اکثر گردنه‌های استان از جمله گردنه سرمیل در محور سرپل ذهاب به دالاهو، گردنه قلاجه، گردنه بیدسرخ و گردنه مرصاد در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه شاهد پدیده مه گرفتگی شدید هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به لغزندگی محورهای استان توصیه می شود رانندگان بیش از هر زمان دیگر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را داشته باشند.

دستغیب با تاکید بر عدم تردد غیرضروری در محورهای استان گفت: به رانندگان توصیه می شود که در شرایط آب و هوایی فعلی حتما پیش از تردد زنجیر چرخ همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود رانندگان حتما مقداری خوراکی و لباس گرم هم همراه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان