//
کدخبر: ۳۸۰۰۸۲ //
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

وزارت کار مصوبه ایجاد ۲۵ هزار شغل در کرمانشاه را پیگیری کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: وزارت کار مصوبه ایجاد ۲۵ هزار شغل در کرمانشاه از طریق سرمایه گذاری هلدینگ‌های وابسته را پیگیری کند.

وزارت کار مصوبه ایجاد ۲۵ هزار شغل در کرمانشاه را پیگیری کند
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا در محل سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه با توجه به شایستگی‌ها و مزیت‌های خاص خود مرکز خدمات غرب کشور است و این استان دارای زیرساخت‌های مناسبی در زمینه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در گذشته استان پنجم کشور بوده اما امروز با مشکل بیکاری روبرو است خواستار توجه بیشتر مسئولین کشوری برای ارائه تسهیلات و امکانات بیشتر به منظور غلبه بر این مشکل در استان شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جنگ در استان کرمانشاه آغاز و در این استان خاتمه یافت و کرمانشاه درگیری مستقیم در جنگ داشت که در حال حاضر کرمانشاه نیازمند توجهات بیشتر در زمینه‌های مختلف اقتصادی است.

محمدی با اشاره به شجاعت و تعهد دولت برای غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: دولت سیزدهم این شجاعت و تعهد را داشت که دست به جراحی اقتصادی بزند و برای حل مشکلات نگاه به توانمندی‌های داخل دارد که بسیار ارزشمند است.

وی به مقوله کارآفرینی در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه این مقوله بسیار مهم که با توسعه آن بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت: برای اشتغال آفرینی در جامعه باید بسترهای لازم را فراهم و شرایط را برای توسعه اشتغال در جامعه ایجاد کنیم که خوشبختانه دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه دارد.

محمدی چند درخواست از جمله پیگیری برای حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هلدینگ های زیرمجموعه این وزارت در استان کرمانشاه و ارائه تسهیلات بیشتر اشتغالزایی به استان و پیگیری در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در بخش تسهیلات اشتغالزایی از مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به مصوبه ایجاد ۲۵ هزار شغل در استان توسط هلدینگ ها و شرکت‌های سرمایه گذاری، گفت: بر اساس این مصوبه باید سالی پنج هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد شود که از مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم اجرای این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: در این مدت اقدام قابل توجهی از سوی شستا برای کمک به اشتغال در استان کرمانشاه مشاهده نشده که انتظار داریم این کم توجهی جبران و توجهات بیشتری از سوی این مرکز سرمایه گذاری به استان صورت گیرد.

محمدی بیان کرد: کرمانشاه استانی توانمند و دارای امتیازات ویژه از جمله همسایگی با کشور عراق است که همین فرصت می‌تواند کرمانشاه را به مرکز مبادلات اقتصادی در غرب کشور تبدیل کند و این موضوع با توجه به امکانات خوب در استان دور از انتظار نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان