//
کدخبر: ۳۷۹۱۴۳ //

اخطار به مشترکان پرمصرف راهکاری برای مدیریت مصرف بهینه آب

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: اخطار به مشترکان پرمصرف از جمله راهکارهای مقابله با مصرف بی رویه آب است بدین ترتیب در طول سال جاری به منظور مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف غیرمتعارف به مشترکین پرمصرف اخطار داده شد.

اخطار به مشترکان پرمصرف راهکاری برای مدیریت مصرف بهینه آب

به گزارش فرتاک‌نیوز از ارومیه، رعنا قدردان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 519 هزار و 443 قبض آب بها صادر شد، اظهار داشت: از این قبوض اخطاریه به مشترکین پرمصرف در شهرها و روستاهای شرکت ارسال شد که این امر تأثیر بسزایی در کنترل مصرف صحیح آب داشته است.

وی، پایش مشترکین پرمصرف را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: درچند سال اخیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به منظور ترویج مصرف بهینه آب میان اقشار جامعه پایش مشترکین پرمصرف را در دستور کار قرار داد و این در حالی است که الگوی مصرف خانگی برای مشترکان مسکونی، ماهانه به ازای هرواحد 16 مترمکعب تعریف شده و لازم است که مصارف مازاد توسط مشترکین مدیریت شده و از حد مجاز بیشتر نشود.

قدردان گفت: در ابتدا برای مشترکین پرمصرف اخطاریه به صورت پیامک و در صورت عدم رعایت در دوره بعد، طی نامه ای، کاهش مصارف به مشترکین ابلاغ می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان