//
کدخبر: ۳۷۸۳۹۴ //

برخورد با مشمولان غایب تشدید می شود

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تشدید برخورد و اعمال محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی برای مشمولان غایب به طور مستمر در دستور کار قرار دارد و این افراد از خدمات مختلف دولتی محروم خواهند بود.

برخورد با مشمولان غایب تشدید می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: در ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی هر گونه استفاده از تسهیلات دولتی مانند ،دریافت وام، کسب پروانه کار، کاندیدا شدن جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی ، استخدام به هر صورت (رسمی ،پیمانی ،قراردادی و روز مزد ) منوط به روشن شدن وضعیت خدمتی افراد ذکور می باشد.

وی افزود: برابر قوانین متخلفین از مقررات به محاکم قضایی معرفی می شوند ،مجازات این گونه افراد برای بار اول پرداخت هزینه سالانه یک سرباز طبق قانون بودجه سالانه و نرخ اعلامی دولت است و بار دوم علاوه بر جریمه فوق،سه ماه انفصال از خدمت و برای بار سوم و بالاتر انفصال از خدمت دولتی است.

سرهنگ همتی تصریح کرد: طبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی نیروی انتظامی موظف است در خصوص شناسایی ،تعقیب و دستگیری مشمولان غایب اقدام نماید و کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و غیر دولتی و ... می بایست در این زمینه همکاری لازم را بعمل آورند.

این مقام انتظامی یادآور شد: براین اساس استخدام مشمولان در وزارتخانه ها و موسسات وابسته به دولت و موسسات خصوصی بدون داشتن معافیت دائم یا پایان خدمت،ممنوع و افراد خاطی طبق مقررات به محاکم قضایی معرفی می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان