//
کدخبر: ۳۷۶۹۷۴ //
به همت پارک‌علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی انجام گرفت؛

برگزاری رویداد توسعه و ارتقا زیست‌بوم نوآوری و فناوری(تانا) در استان کرمانشاه

رویداد توسعه و ارتقا زیست‌بوم نوآوری وفناوری (تانا) در استان کرمانشاه به همت پارک‌علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.


برگزاری رویداد توسعه و ارتقا زیست‌بوم نوآوری و فناوری(تانا) در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

رویداد توسعه و ارتقا زیست‌بوم نوآوری و فناوری استانها (تانا) در استان کرمانشاه به همت پارک علم و فناوری وشرکت شهرک‌های صنعتی با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری استان در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی با حضور مسئولین کشوری امروز (سیزدهم آذرماه) در پارک‌علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

 

سیامک آزادی در ابتدای این مراسم واحدهای فناورانه را پیشران اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت:نیازمند مشارکت بخش خصوصی و اعتماد آنها به واحدهای فناور در راستای توسعه و پیشبرد اهداف خود هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری افزود: هدف‌گذاری ما در رویدار (تانا) احصا نیازهای فناورانه است و در این زمینه نیازهای نهایی ۱۲ واحد صنعتی اعلام و ۲۳ نیاز فناورانه این واحدها نیز احصا شده است که از این تعداد یازده نیاز رفع و برای دوازده نیاز نیز راهکاری یافت نشده که به دنبال راهکار در سطح کشور هستیم.

وی در ادامه به اشاره به اینکه در پارک علم و فناوری ۳۰۰ واحد و در استان نیز ۴۰۰ واحد فناورانه داریم گفت: ظرفیت خوبی در حوزه فناورانه در استان وجود دارد که با استفاده از آنها  توسعه استان مبتنی بر حوزه دانش‌‌بنیان خواهد بود.

آزادی تصریح کرد:پارک و علم و فناوری بدون مشارکت بازیگران زیست‌بوم موفق نخواهد بود و کنار هم قرار گرفتن آنها ارزشمند است و با همکاری همه بازیگران در تمامی شهرستان‌ها شاهد توسعه زیست‌بوم خواهیم بود.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان