//
کدخبر: ۳۷۶۸۱۶ //

"مه غلیظ" در محورهای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: رانندگان در این شرایط حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.


"مه غلیظ" در محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با بیان اینکه هم اکنون پدیده مه گرفتگی غلیظ در بسیاری محورهای استان گزارش شده، گفت: در حال حاضر محورهای کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-روانسر، کمربندی قزانچی به سمت ماهیدشت، ماهیدشت تا گردنه مرصاد، اسلام آباد غرب-حمیل، اسلام آبادغرب-دالاهو و محور گواور با این پدیده مواجه هستند.

وی افزود: خوشبختانه در مابقی محورها پدیده خاصی گزارش نشده و ترافیک روان است.

دستغیب با تاکید بر لزوم استفاده از چراغ مه شکن در شرایط مه گرفتگی غلیظ، گفت: رانندگانی که چراغ مه شکن ندارند می توانند از چراغ جلو با نور پایین استفاده کنند.

وی افزود: همچنین در این شرایط حتما باید چراغ خطر عقب خودرو هم روشن باشد تا از برخورد خودروهای عقبی جلوگیری شود.

دستغیب تصریح کرد: رانندگان در این شرایط باید به علائم راهنمایی و رانندگی و نیز خط کشی های کنار جاده توجه ویژه داشته باشند تا از جاده خارج نشده و یا در جاده های دو طرفه وارد محور مخالف نشوند.

وی افزود: همچنین در این شرایط اکیدا توصیه می شود که رانندگان از انجام هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز به طور جد خودداری کنند، چرا که دید کافی در جاده وجود ندارد و احتمال وقوع حادثه بیش از هر زمان دیگر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان