//
کدخبر: ۳۷۶۱۵۱ //

افتتاح بزرگترین مانژ سوارکاری غرب کشور

بزرگترین مانژ سوارکاری غرب کشور که قرار بود دو ماه پیش در کرمانشاه به بهره‌برداری برسد، به دلیل مشکلات مالی حداقل تا دو ماه دیگر هم افتتاح نخواهد شد.


افتتاح بزرگترین مانژ سوارکاری غرب کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد حیدری سرپرست هیات سوارکاری استان کرمانشاه در گفت‌وگویی، با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه، اظهارکرد: این پروژه در مساحت حدود ۷۰۰۰ متر مربع در قالب ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: پروژه بزرگ‌ترین مانژ سوارکاری غرب کشور در دهکده المپیک کرمانشاه شامل بخش‌هایی همچون یک مانژ برای شوسواره، سکوی تماشاچی، تعدادی سوئیت، ۲۰ باکس نگهداری اسب و کافی شاپ است.

سرپرست هیات سوارکاری کرمانشاه اعتبار اولیه این پروژه را حدود دو میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه قرار بود حدود دو ماه پیش افتتاح شود، اما به دلیل مشکلات مالی این کار انجام نشد.

وی پیش بینی کرد، ظرف حدود دو ماه آینده این پروژه افتتاح  و بهره‌برداری شود.

حیدری در ادامه یکی از نیازهای کنونی سوارکاری کرمانشاه را احداث یک پیست اعلام کرد و گفت: فضایی در محل دهکده المپیک برای این پروژه در نظر گرفته شده، اما به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است در کرمانشاه پیست سوارکاری نداریم، گفت: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان است که هنوز تخصیص نیافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان