//
کدخبر: ۳۷۲۹۱۱ //

اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در خط ۳ متروی تهران

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ بخصوص در ایستگاه تقاطعی تئاتر شهر خبر داد.

 اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در خط ۳ متروی تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد عباسی نامی اظهار کرد: با توجه به کمبود قطار و افزایش مسافر در خط 3 در ساعت پیک صبحگاهی طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای با افزایش قطارهای فوق‌‌العاده و ارائه خدمات بهینه به مسافران در ایستگاه تئاتر شهر اجرا  می‌شود.

وی به کمبود ناوگان، قطعات یدکی و همچنین نبود پایانه در خط 3 متروی تهران اشاره کرد و گفت : محدودیت‌های موجود مانع از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در کل این خط می‌شود.

نامی تصریح کرد: برای نخستین بار با افزایش یک رام قطار و یک قطار ویژه که در صورت مشاهده ازدحام مسافری در ساعات پیک صبحگاهی به این خط اعزام می‌شود طرح ویژه ترافیکی را در راستای ارائه خدمات بهینه تر و کاهش ازدحام مسافری در خط 3 متروی تهران اجرا کرده‌ایم.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: این طرح به طور آزمایشی چند روزی اجرایی و طبق پایش‌های میدانی که از مسافران انجام شد شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در این خط بودیم.

وی افزود: اعزام قطارهای فوق‌العاده در ساعت پیک صبحگاهی، مسیر جنوب به شمال خط 3 از ایستگاه تئاتر شهر که ایستگاه تقاطعی است به سمت ایستگاه قائم، موجب روان‌سازی این خط از ازدحام مسافری می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به استفاده از تجربه کارکنان متخصص شرکت در بهینه‌سازی ارائه خدمات به مسافران، اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با امکانات موجود، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان