//
کدخبر: ۳۷۱۴۷۷ //

ورود این خودرو‌ها به طرح ترافیک ممنوع می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران درباره ساماندهی ورود خودروهای سنگین به محدوده های طرح ترافیک گفت: این خودرو‌ها حق ورود به طرح ترافیک و آلودگی هوا را ندارند.

 ورود این خودرو‌ها به طرح ترافیک ممنوع می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی وحدت کار مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران اظهار کرد: سامانه AVLS بارانه، اولین گام سامان دهی مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران است که بر روی حدود هزار میکسر بتن، تجهیزات ارتباطی و مکان یابی نصب شده است.

او افزود: تمامی خودرو‌ها مجهز به سرویس‌های ارتباطی هستند و لوکیشن این خودرو‌ها در سامانه ثبت می‌شود، همچنین این خودرو‌ها حق ورود به طرح ترافیک و آلودگی هوا را ندارند.

وحدت کار بیان کرد: به همین منظور با پلیس راهور هماهنگی‌های لازم انجام شده تا ما بتوانیم مدیریت میکسر‌های بتن را به راحتی انجام دهیم و امکان ردیابی خودروها، ارزیابی نوع تردد خودرو‌های سنگین، وزن بار و... قابل کنترل است.

او تاکید کرد: اگر این خودرو‌ها مقررات را رعایت نکنند و وارد طرح شوند، در سامانه هشدار داده می‌شود و اعمال جریمه انجام خواهد شد. اطلاعات تمامی راننده‌ها در سامانه نصب می‌شود و اطلاعات بتن ریزی در پایتخت به صورت کامل رصد می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان