//
کدخبر: ۳۷۰۵۳۸ //

بلیت سینماهای کرمانشاه برای ۱۴ روز "نیم‌بها" شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از نیم بها شدن قیمت بلیت سینماهای استان به مناسبت هفته وحدت و هفته مهر سینما خبر داد.

بلیت سینماهای کرمانشاه برای 14 روز "نیم‌بها" شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد کنجوری در گفت وگویی، با اشاره به تصمیم شورای راهبری اکران در خصوص نیم بها شدن بلیت سینماهای کشور به مناسبت هفته وحدت و هفته مهر سینما گفت: در همین راستا بلیت سینماهای کرمانشاه هم از امروز (20 مهر) به مدت دو هفته بصورت نیم بها خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس بلیت سینما "آزادی" و "پاز" که 35 هزار تومان است 17 هزار و 500 تومان و بلیت دو سینمای فرهنگ و بیستون که 25 هزار تومان است به قیمت 12 هزار و 500 تومان فروخته می شود.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این طرح ها تا حدی موجب استقبال مردم از سینما می شود، گفت: خوشبختانه امسال سال پررونقی برای سینماهای استان بوده و امیدواریم با همین شرایط تا پایان سال ادامه پیدا کند.

کنجوری گفت: طی شش ماهه ابتدای سال سینماهای استان حدود دو میلیارد تومان فروش داشته و 250 هزار نفر از فیلم های اکران شده دیدن کرده اند.

وی افزود: در این میان سهم سینما "آزادی" حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که رقم فروش خوبی محسوب می شود.

کنجوری گفت: در حال حاضر کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت چهار سینما دارد و این سینماها در مجموع بیش از هزار نفر ظرفیت دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان