//
کدخبر: ۳۶۸۳۸۹ //

هشدار مدیریت بحران درمورد وقوع باد شدید و رگبار در استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی مبنی بر بروز دو سامانه جوی در پایتخت، از وقوع باد شدید و رگبار باران در ارتفاعات شمال شرقی تهران خبر داد.

هشدار مدیریت بحران درمورد وقوع باد شدید و رگبار در استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر بروز دو سامانه جوی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی سامانه اول وزش باد شدید و گرد و خاک است که از فردا(پنجشنبه)آغاز و تا عصر جمعه یکم مهرماه پایان خواهد یافت.

وی در خصوص وزش باد شدید و گرد و خاک به مردم هشدار داد و گفت: با توجه به منطقه اثر این پدیده جوی که مناطق جنوبی و غرب استان تهران است از مردم شهریار، ملارد، قدس، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و ری می‌خواهیم نسبت به ایمنی سازه‌ها و استحکام بناهای نیمه کاره اهتمام ویژه داشته باشند زیرا در زمان بروز باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاعات وجود دارد.

یزدی مهر با اشاره به سامانه دوم پیش بینی شده توسط سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری به ویژه در ساعات عصر امروز(چهارشنبه) اوایل شب فردا افزود: منطقه اثر این سامانه شمال و ارتفاعات شمال شرقی خواهد بود و از مردم این مناطق می‌خواهیم احتیاط لازم را در تردد از جاده‌های کوهستانی داشته باشند و از صعود به ارتفاعات بپرهیزند، همچنین اکیداً از اتراق در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل طی شهریور ماه عنوان داشت: بیش از یکصد اقدام مؤثر در این اداره کل طی این ماه انجام شده و ۳۰۰ مکاتبه با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه تمام اقدامات گروه خدمات و امداد و نجات طی برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شده گفت: از همه دستگاه‌های خدمات رسان و اعضای ستاد برای تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان