//
کدخبر: ۳۶۲۵۹۳ //

وزش باد نسبتا شدید در مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه حداکثر دمای مشهد به ۳۶ درجه خواهد رسید، گفت:. طی این روزها وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وزش باد نسبتا شدید در مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگویی ضمن اشاره به اینکه امروز و طی سه روز آینده برای نواحی شمالی و غربی استان افزایش ابرناکی را پیش‌بینی می‌کنیم، اظهار کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در نواحی شمال‌غرب و ارتفاعات شمالی رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین طی همین مدت در سطح استان وزش باد را خواهیم داشت که در نواحی بادخیز استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز سه‌شنبه تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت. امروز دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات به ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه خواهد رسید. همچنین برای روزهای یکشنبه و دوشنبه حداکثر دمای مشهد به ۳۶ درجه خواهد رسید. طی این روزها در مشهد وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ۱۳ درجه و سرخس با دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۰ تا ۳۵ درجه در نوسان بوده است و بیشترین شدت وزش باد از تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان