//
کدخبر: ۳۶۱۴۶۰ //

شهرداری گلپایگان آماده مقابله با سیل

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان به پارک‌های سطح شهر خصوصا پارک‌های ساحلی مراجعه نکنند، اکنون بارندگی در بالادست شهر گلپایگان آغاز شده است.

شهرداری گلپایگان آماده مقابله با سیل
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان شکرزاده در گفت‌وگویی، اظهار کرد: حدودا ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه شاهد آغاز بارش باران و وزش باد با سرعتی بین ۱۳ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت در شهرستان گلپایگان خواهیم بود و این روند تا ساعت ۲۲ امشب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وزش باد بر سرعت بارندگی تاثیر مضاعف خواهد گذاشت ادامه داد: از آنجایی که بارش‌های تابستانی به سرعت به روان آب تبدیل می‌شود دبی جوی‌ها پاسخگوی حجم بارش نخواهد بود و در معابر شاهد آب گرفتگی خواهیم بود.

شهردار گلپایگان ضمن تاکید بر اینکه شهروندان تا ساعت ۲۲ امشب تردد غیر ضروری در سطح شهر نداشته باشند، گفت: شهروندان به پارک‌های سطح شهر خصوصا پارک‌های ساحلی مراجعه نکنند. نیروهای شهرداری در حال تخلیه پارک‌ها هستند و از افراد می‌خواهند هرچه سریعتر از پارک‌های ساحلی خارج شوند.تمام موارد پیش بینی شده جز احتمالات است،  اما در نظر گرفتن بدترین شرایط، کم ترین آسیب را به دنبال خواهد داشت.

شکرزاده افزود: اکنون بارندگی در بالادست شهر گلپایگان آغاز شده است. ۱۵ گروه در مناطق مختلف شهر آمادگی خدمت رسانی هستند. همچنین شخصا به‌عنوان مدیر میدان در کنار نیروهای شهرداری آماده خدمت هستم و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، اما در شرایط بحرانی خبرنگاران شماره تماس شخصی من را در اختیار شهروندان قرار دهند تا مستقیم با بنده صحبت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان