//
کدخبر: ۳۵۶۲۵۴ //

‍ مدیر بازرسی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه منصوب و معرفی شد

طی حکمی لطیف میرناصری به عنوان مدیر بازرسی شهرداری منطقه هفت شهرداری کرمانشاه منصوب و معرفی شد.

‍ مدیر بازرسی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه منصوب و معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، لطیف میرناصری طی حکمی به عنوان مدیر بازرسی شهرداری منطقه هفت شهرداری کرمانشاه منصوب و با حضور مهندس نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، مهندس مجتبی شرفی مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه و مهندس احسان کنعانی شهردار منطقه هفت شهرداری کرمانشاه معرفی شد.

در این مراسم، مهندس برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: حسب دستور شهردار کرمانشاه در خصوص انتصاب مدیران بازرسی در شهرداری مناطق و سازمان‌های تابع شهرداری کرمانشاه، در تمام مناطق و سازمان‌ها از بدنه خود شهرداری افرادی به عنوان مدیر بازرسی منصوب می‌شوند.

وی افزود: مدیران بازرسی در مناطق و سازمان‌ها بازوی نظارتی شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مهم‌ترین توصیه‌ای که مدیران بازرسی منصوب شده داشته‌ایم حرکت در راستای اهداف مجموعه بزرگ مدیریت شهری و کمک به شهرداران و مناطق است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل‌های بهار و تابستان اوج کارهای فضای سبز، عمرانی و زیرساختی شهرداری کرمانشاه در این ۲ فصل است، لازم است مدیران بازرسی با جدیدیت بیشتری در این حوزه‌ها دقت نظر داشته باشند.

مهندس نامداری خاطرنشان کرد: حضور مستمر بازرسی در جلسات و برنامه‌ها به شفافیت مجموعه مدیریت شهری کمک خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، مهندس مجتبی شرفی مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: انتصاب مدیران بازرسی در مناطق و سازمان‌های تابع شهرداری کاری نو است که برای جا افتادن آن نیاز به زمان است.

وی افزود: نگاه واحد به مجموعه مدیریت شهری، خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.

مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مدیران بازرسی منصوب شده در مناطق و سازمان‌های تابع شهرداری چشم نظارتی مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری هستند.

وی ادامه داد: هدف اداره کل بازرسی شهرداری کرمانشاه سالم‌سازی خدمت‌رسانی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان