//
کدخبر: ۳۵۵۰۸۶ //
رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه:

راننده تاکسی پاک‌دست تقدیر شد/ امانت‌داری سرلوحه ناوگان حمل ونقل

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امانت‌داری سرلوحه ناوگان حمل‌ونقل است و در این راستا از راننده تاکسی پاکدست تقدیر شد.

راننده تاکسی پاک‌دست تقدیر شد/ امانت‌داری سرلوحه ناوگان حمل ونقل
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس محمد‌مهدی احمدی اظهار داشت: آقای امیر ارسلان فرامرزی، یکی از رانندگان مسئولیت پذیر و امانت‌دار ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه  است که در حین خدمات رسانی به همشهریان، مبلغ 150 میلیون ریال که در داخل تاکسی وی جامانده بود را پس از تلاش فراوان بدون هیچگونه چشم‌داشتی به صاحبش بازگرداند.

وی با قدردانی از تمامی رانندگان امانت‌دار تاکسی شهر کرمانشاه افزود: لازمه فعالیت حمل و نقل درون شهری، دارا بودن خصایصی چون اخلاق نیک و پسندیده است که امانت‌داری یکی از خصایص بارز آنها به شمار می رود.

رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه رانندگان ناوگان حمل و نقل شهر کرمانشاه این مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترین نحو به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

گفتنی است، رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه، با دعوت از آقای امیر ارسلان فرامرزی راننده تاکسی پاکدست کرمانشاهی به این سازمان، از وی تقدیر و تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان