//
کدخبر: ۳۴۹۳۴۰ //

از "پایگاه اطفا حریق غرب کشور" چه خبر؟

به گفته معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه، پایگاه اطفا حریق غرب کشور هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار امکان بهره‌برداری از آن در تابستان امسال وجود دارد.

از "پایگاه اطفا حریق غرب کشور" چه خبر؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد فتاحی در گفت و گویی، با اشاره به آغاز ساخت پایگاه اطفا حریق غرب کشور در کرمانشاه از نیمه دوم سال گذشته، اظهار کرد: احداث این پروژه در منطقه حفاظت شده بیستون آغاز شده و هم اکنون ۵۰ درصد کار انجام شده است.

وی اعتباری که تاکنون برای احداث این پایگاه هزینه شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این طرح به ۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم که باید از محل اعتبارات ملی تامین شود.

معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه زمان اتمام این پروژه را بسته به تامین اعتبارات دانست و عنوان کرد: اگر اعتبارات تامین شود حتی می‌توان این پروژه را تا تابستان امسال به بهره‌برداری رساند.

فتاحی یادآور شد: این پایگاه علاوه بر استان کرمانشاه می‌تواند به استان‌های دیگر از جمله لرستان، کردستان و ایلام هم ارائه خدمات داشته باشد.

وی از بخش‌هایی که برای این پایگاه در نظر گرفته شده نظیر محل فرود بالگرد یاد کرد و افزود: یک استخر آب هم برای برداشت آب توسط بالگرد در کنار این محدوده تعریف شده است.

معاون محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت احداث این پایگاه، عنوان کرد: با توجه به خطر آتش سوزی که در فصل تابستان در جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، احداث این پایگاه برای کمک به اطفا حریق کرمانشاه و استان‌های غرب کشور ضروری دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان