//
کدخبر: ۳۴۷۶۱۲ //

واکنش " زاکانی" به ۳ شیفته شدن شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار، زاکانی توضیحاتی را در خصوص سه شیفته شدن شهرداری تهران ارائه کرد.

واکنش " زاکانی" به 3 شیفته شدن شهرداری تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر امانی درباره جزییات جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران، گفت: عمده بحث درباره ایجاد سازمان فناوری‌های نوین بود. تعدادی از اعضا در مخالفت و تعدادی دیگر در موافقت با ایجاد این سازمان صحبت کرد. زاکانی نیز بار دیگر دلایل توجیحی خود برای این سازمان را مطرح کرد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهمی که اعضا با ایجاد این سازمان مخالف هستند تحمیل بار مالی و نیروی انسانی جدید به شهرداری تهران است، اگر یکی از سازمان‌های موجود منحل و بار مالی و نیروی انسانی سازمان به این سازمان جدید منتقل شود، اعضا مخالفتی نخواهند کرد در غیر اینصورت همچنان مخالف ایجاد سازمان هستند.

امانی با بیان اینکه این جلسه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهردار تهران تشکیل شد، گفت: همچنین در این جلسه درباره ماجرای سه‌ شیفته شدن شهرداری نیز زاکانی توضیحاتی ارائه کرد و شهردار تهران معتقد بود آنچه که عنوان شده با واقعیت اقدامی که قرار است اجرا شود متفاوت است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به معرفی تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری به هیئت تخلفات اداری، گفت: زاکانی هم اعلام کرد که با این تندروی‌ها موافق نیست و این موضوع به اضافه روند طولانی استعلامات را به‌ویژه با سازمان بازرسی شهرداری حل خواهد کرد.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان