//
کدخبر: ۳۴۶۷۴۲ //

‍ سرعت و سبقت های غیرمجاز بیشترین تخلفات ثبت شده در نوروز ۱۴۰۱

رئیس پلیس راه استان گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز در کنار نسبتن کمربند ایمنی و تلفن همراه بیشترین تخلفات ثبت شده رانندگان خودروها طی نوروز امسال در محورهای کرمانشاه بود.

‍ سرعت و سبقت های غیرمجاز بیشترین تخلفات ثبت شده در نوروز 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: در طول طرح نوروزی پلیس، 435 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد که نسبت به نوروز 1400 با توقیف 88 دستگاه وسیله نقلیه، 394 درصد رشد داشته است.

وی همچنین با اشاره به ثبت بیش از 10 میلیون و 584 هزار تردد در محورهای استان طی ایام نوروز امسال، گفت: این مقدار تردد نسبت به نوروز سال قبل 23 درصد رشد داشته است. 

سرهنگ دستغیب پرترددترین محورهای استان را هم کرمانشاه - صحنه، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - سنندج و کرمانشاه-روانسر-پاوه اعلام کرد. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وقوع 6 فقره تصادف فوتی از مرگ 8 نفر در این سوانح خبر داد و گفت: این مقدار تلفات نسبت به سال قبل که 13 فوتی داشتیم حدود 37 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از وقوع 164 فقره تصادف جرحی در راه های استان خبر داد و گفت: در این حوادث بیش از 240 نفر زخمی شدند که در این خصوص هم حدود 20 درصد نسبت به سال قبل آمار مجروحان کاهش داشته است.

سرهنگ دستغیب در پایان گفت: توقیف خودروهای حادثه ساز از چند ساعت تا چند روز را هم در ایام نوروز امسال نسبت به سال قبل 795 درصد رشد نشان می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان