//
کدخبر: ۳۴۵۰۳۰ //

افزایش چند برابری مسافران مترو در نوروز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش چند برابری تردد مسافران در شهرزیرزمینی در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش چند برابری مسافران مترو در نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، اظهارداشت: خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از اسفند سال گذشته تاکنون با استقبال زیاد مسافران روبرو بوده است. 

وی افزود: مردم عزیز ایران در تعطیلات نوروز برای تهران گردی و رسیدن به مناطق گردشگری پایتخت، مترو را انتخاب کردند و ما در ایستگاه هایی که منتهی به این مناطق هستند شاهد حضور پررنگ مسافران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام کارکنان ایستگاه ها و خطوط مترو در تمام ایام سال و روزهای تعطیل، خود را موظف به خدمت رسانی مناسب به مسافران می دانند افزود: در تعطیلات نوروزی این ناوگان حمل و نقل عمومی، کار خود را به قوت ادامه می دهد و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به مردم در لحظات شاد آنها نصیب ما شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ایستگاه تجریش به عنوان یکی از پرتردد ترین ایستگاه ها در این ایام یاد کرد و گفت: به دلیل مجاورت ایستگاه تجریش با حرم مطهر امام زاده صالح (ع) و سایر مراکز تفریحی و گردشگری مانند بازار سنتی تجریش و کوهستان های شمال شهر، این ایستگاه در تعطیلات نوروز امسال شاهد افزایش ۵ برابری مسافران است.

وی تصریح کرد: استقبال از ایستگاه هایی چون ایستگاه حقانی، چیتگر و امام خمینی(ره) نیز چند برابر گذشته است.

شایسته اصل در ادامه به خدمات دهی متروی تهران در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در این دوره هم مسافران متروی تهران بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت که برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، اعزام قطارهای مترو بیشتر شد و ساعت فعالیت شهرزیرزمینی هم یک ساعت افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: جا دارد از همکارانم به ویژه راهبران و کارکنان ایستگاه ها که در این ایام بی وقفه مشغول تلاش و خدمت رسانی به مردم هستند تشکر کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان