//
کدخبر: ۳۴۵۰۲۳ //
شهردار مشهد:

مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است

شهردار مشهد ضمن اشاره به وضعیت جوی و سردی هوای مشهد گفت: مراکز اسکان اضطراری شهرداری که از اواخر سال گذشته تجهیز شده بود از دوم فروردین پذیرای زائران نوروزی شده و همچنان درحال خدمات‌رسانی است.

مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید عبدالله ارجائی در حاشیه بازدید استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد خدمات سفر استان از اقدامات مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری، اسکان اضطراری و پایانه مسافربری امام رضا(ع)، اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری در کمیته خدمات شهری ستاد خدمات سفر استان، آماده کردن شهر برای استقبال از بهار و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه ما در فضا آرایی شهر، موضوعات فرهنگی و آماده کردن برخی زیرساخت‌ها به دولت کمک می‌کنیم، افزود: در زیباسازی شهر امسال بیش از 18 میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده است و درکنار آن 1200 المان گل در 805 نقطه شهر جانمایی شده است.

شهردار مشهد اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های المان‌های امسال تعاملی بودن آن‌ها است و مردم بخشی از داستان این المان‌ها هستند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

ارجائی تصریح کرد: درحوزه حمل‌ونقل نیز مسیرهای منتهی به حرم مطهر با 500 دستگاه اتوبوس تقویت و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه به حدود 4 دقیقه کاهش پیدا کرد و 12 هزار جای پارک خودرو نیز در هسته مرکزی شهر ایجاد شد. همچنین تمامی اقدامات لازم در پایانه امام رضا(ع) برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران انجام شده است .

شهردار مشهد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش شور و نشاط در شهر ادامه داد: معتقدم با کاشت تعداد زیادی گل، بیش از 5000 مترمربع نقاشی دیواری، نصب 30 هزار متر ریسه رنگی به ویژه پرچم جمهوری اسلامی، اجرای بیش از 4000 سرود و نمایش‌نامه نوروز مهدوی را شاهد بودیم که امیدواریم مردم و زائران امام رضا(ع) این اقدامات را پسندیده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ارجائی افزود: امسال سعی شد تا پراکندگی اقدامات مرتبط با استقبال از بهار در تمامی نقاط شهر باشد اما درمجموع 30 درصد از این اقدامات در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر انجام شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان